четвер, 12 січня 2017 р.

Свято Нового року

         Сценарій до Нового року в 4 класах
Звучить пісня  «Зимонько –зима»
1-ша  ведуча
За вікном сніжок летить, вітром завіває,
А до нас веселе свято в гості поспішає.
 Добрий день вам, люди добрі, .щиро всіх вітаємо!
Щастя, радості, добра від душі бажаємо.
Всіх гостей до зали просимо ласкаво,
Гляньте, як ялинка світиться яскраво!
В гості до нас завітала вона —
Гостя розкішна, зелена, лісова.
 З Новим Роком всіх вітаю!

Миру, щастя, злагоди бажаю.
Щедрого столу, теплої  хати
Хочу сьогодні всім побажати.

Новорічне свято зустрічайте з нами,
 Зустрінетесь сьогодні з чудесами.
Ми чудеса самі створили
І казку в гості запросили.
Новорічний час настав,
Починаймо карнавал!

Учні водять хоровод « З Новим роком, друзі»
 Діти
  1. З Новим роком, з новим щастям
               Ми вітаєм щиро вас.
              Свято любе, свято красне
              Нам уже почати час.

  1. Ми зиму зустрічаємо
               І щиро всіх вітаємо!
               Іде вона з смішинками,
                Нарядними ялинками.

  1. Ми любим дні морозні
               І щедрий сніговій,
               І зорі заворожені.
              Ми любим рік Новий!

  1. В залі тепло і просторо,
               Радість Новий рік несе.
              Дід Мороз нам казку скоро
               У кареті привезе.
5.        Світ замовкає у чеканні.
  Ніч новорічну дивну жде,
А у зимовому мовчанні
 Лапатий, білий сніг іде.
 І віриться мені у казку,
 Принишкло в трепеті усе.
 На людство сходить Божа ласка.
Усім любов і мир несе.
 Пісня «Ой, летять, летять сніжинки»
В новорічну ніч чарівну
 Відбуваються дива,
Під ялинкою сьогодні
Добра казка ожива.

Тут немає місця сваркам,
А дзвенить веселий сміх,
В нашій школі нині свято
 Рік Новий для нас усіх.
 Танець «Сніжинок»
      Вбігаєють Зайчик і  Білочка.
Cкік, скік –
Я від вовка швидко втік.
В лісі я зустрів сніжинку,
Запросила на ялинку.
І не довго я збирався,
В шубку нову прибрався.
Личко снігом гарно вмив,
Рукавички білі вдів.

Білочка
Я в дуплі спала тихенько,
Чую: щось у лісі дзенька.
Поспішають всі на свято
Наші лісові звірята.
Гарно прибрані, святкові,
Кожушки вдягли всі нові.
  
Діти виконують пісню - танець « То не білі метелики налетіли»

1-ша ведуча
Діти, відгадайте загадку.
        Стало біло навкруги,
        Все розтрушує сніги.
        Наганяє холоди,
       Воду сковує в льоди.
       В дружбі з дітьми усіма.
       Здогадались?
        Це - …                  (зима)

2-га ведуча
А давайте запросимо зиму на наше свято.
Заспіваємо їй пісеньку?
Учні співають пісню « Святкова»
Заходить Зима.
Зима
Я – біленька Зима. Я несу холоди
Йду до вас, щоб земля відпочила.
Як крилом я махну, снігом все загорну,
Можу землю я інеєм вкрити.
Заметіллю частенько над світом дихну,
Ріки льодом  умію накрити.
Але я ще і радість умію нести
І люблю з дітьми в ігри погратись
Ще люблю пощипати усіх за носи,
Посміятись, порозважатись.

 А  давайте пограємось.
Зима. А ви руки грієте?
Діти.  (разом) Гріємо!
Зима.  Покажіть як?
            А ви тупотіти вмієте?
 Діти.  (разом) Вміємо!
 Зима.  Покажіть як?
            А чи дівчатка є?
Дівчатка.  Є!
Зима. Підніміть руки.
             А чи хлопчики тут є?
Хлопчики. Є!
Зима.Підніміть руки.
     Зима
              Нумо, в коло стали всі швиденько
              І потупали ногами дружно, веселенько!
              Ну а зараз розійшлися, плеснули в долоні,
              Всі присіли, підвелися!
              Щічки вже червоні?
             

1-ша ведуча.
-   Дякуємо Зимонько за чудові ігри, наші учні вже нагрілись і хочуть заспівати про тебе пісеньку.
Дівчатка виконують пісню «Завітало до дітей новорічне свято»

1.       Ой сніжок, ой сніжок
Він накрив увесь лужок.
 Стало так біленько, чисто,
 Гарно й дуже урочисто.
Ми метнулися до хати
Саночки скоріш узяти,
Біла ж он яка погода,
Аж на сніг ступати шкода.


1.Стали ми котити сніжку,
 Щоб зробити Білосніжку,
Бо прийшов для казки час,
 Хай тепер живе у нас.
Пісня « Сніжна пісенька»
 Ведуча.
 Кажуть, що під Новий рік відбуваються дива, різні пригоди, небувалі історії.

Раптово гасне світло, а коли знову з'являється, на сцені 2 сніговики, розмовляють.

1-й Сніговик. Ну, нарешті — Новий рік! Будуть подарунки, буде весело.

2-й Сніговик. Та вони ж не для нас! Цей мішок треба доставити дітям.

1-й Сніговик. Атож, підемо навпростець, через село, а там — по льоду через річку.

2-й Сніговик. Тільки дивись же, щоб нічого не загубив!
 Бо у цьому селі повно мишей, а вони люблять у мішках дірки прогризати.
Ідуть зі сцени з мішком, у якому дірка, з неї випадає Кіндер - Сюрприз.
Виходять Мишка, Мурчик, Жучка, розглядають
Кіндер- Сюрприз.
Мишка.
Ой, дивіться, тут щось є!
Не велике, й не мале.
Я знайшла,
 Воно моєї
Ой, так глибоко лежить
 Я прошу, допоможіть!
Мурчик і Жучка лапками розгрібають кучугуру.
 Жучка.
Мурчик.
Жучка.

Ми не можемо дістати!
 Лапи в нас, а не лопати!
 Сніг нам важко розгрібати.

Але щось же там лежить.
Дуже хочеться узнати!
(Замислюється).
Є у мене думка, Жучко!
Попросити треба внучку

Внучко, внучко, підійди
 На хвилиночку сюди!
Сніг поможеш розгрібати,
Те, що там лежить, дістати!

Входить Внучка.
Внучка.
Добре, я допоможу.
Але ось вам що скажу:
Всім, хто буде тут трудитись,
Треба буде поділитись.
 Розгребем  глибокий  сніг —
Скарб поділимо на всіх.
Усі дійові особи розгрібають сніг.

Внучка.
Хух!
Ні, ми так не розгребемо,
 І нічого не знайдемо.
  Так я дуже натомлюся
Мурчик.
Треба викликать  бабусю
 Жучка.
Гей, бабусю!
Вийди з хати!
Сніг поможеш розгрібати.
Виходить бабуся І починає мітлою розгрібати кучугуру.
Бабуся (втомлено).
Хух! Кучугура наче хата!
 Тут роботи забагато
 Так її нам не здолати,
 Треба діда викликати! (Гукає діда].
            Діду! Де твоя лопата? Йди сюди, сніг розгрібати
Дід виходить І лопатою відкидає сніг.
Дід
Ой, дивіться-но! Що це? Дуже схоже на яйце!

Як добре, що оцим селом
Проходив Сніговик.
Тепер ми з подарунками
Зустрінем Новий рік!

Учень
Разом ми зустрінемо
Новорічний день.
 Будем веселитися
І співать пісень,
 Круг ялинки ми підем
Дзвінко пісню заведем.
Поштарочка
Я дівчинка-поштарочка,
 Поспішала через ліс,
 Щоб важливу телеграму
 Ви отримали скоріш.

 Ведуча.
 Дякую тобі, Поштарочко. Що ж написано у телеграмі?
«Дорогі діти! Я лечу до вас на свято у казковім вертольоті!
 Веселіться, розважайтесь, подаруночків чекайте!»
Хто це надіслав нам таку телеграму?
 Діти. Дід Мороз!
Входить Баба Яга з мішком.
Баба Яга. Не чекали? Не буде вам сьогодні Діда Мороза. Теж мені, казковий дід. «Чекайте, прилечу на вертольоті!» Ну-ну, побачимо, як ти голубчику, прилетиш у таку погоду. На небі ні місяця, ні зірочок. Бони ось у мене в мішку. А на вулиці завірюха
.
Ведуча. Ой, діти, хто це до нас завітав? Я не пригадую, щоб таку гостю запрошували. Хто ви, тітонько?

Баба Яга. Ви що, любі, не знаєте, хто я?
Перша красуня — відьма у нашому місті. Переможниця конкурсу капосниць.
Ведуча: Тільки капостей на нашому святі не вистачало!

 Бабо Яга. Які там капості? Ось чекаю свого братика кир-патенького та рогатенького.

Вбігає зі свистом Чорт.
Чорт.
Довкола ніч.
Судома зводить тіло,
! істи нічого, і горло заболіло.
А голод — ну такий, що ледь копита тягну.
Баба Яга. Ходи, братику, я тебе зігрію.
Танок Баби-Яги з Чортом (рок-н-рол). В кінці танцю падають від втоми.

1-ша ведуча       Ой, хто це біля ялинки?
2-га ведуча      Це сніжинки-веселинки, донечки Зими.
1-ша ведуча       Просим, просимо усіх дарувати жарт і сміх.

    Сніжинки.
1.             Нас зовуть Сніжиночки,
Ми білі, мов пушок.
Із лісу із далекого
Прийшли ми всі до діток.

2.             Ми сніжинки холодинки!
Прилетіли до ялинки!
Наша мама – це Зима.
А Мороз наш рідний тато.

3.             В світі кращого нема,
Він малює сріблом вікна,
Самоцвіти роздає.
І до танцю нам сніжинкам,
Він на вітрі виграє.

4.             Затанцюймо, щоб зігрітись,
Той не страшно буде нам.
Сніжинки танцюють .

1-й учень.
Коли Дідусь Мороз й Снігурка
Минають тисячі доріг,
Щоб у кожну школу зазирнути,
 Це значить з нами скоро...
                Діти. Новий рік!
2-й учень.
Таких гостей хто ж не запросить!
 У нас їм скоро буде час.
Гей, де ж ви, Дідусю Морозе?
Заходь, Снігуронько, до нас!

1-ша ведуча   Давайте покличемо Діда Мороза і Снігуроньку.
   Діти кличуть Діда Мороза і Снігуроньку.
 (Грає музика. Заходить Дід Мороз).
Дід Мороз.
Добрий день, мої' малята
З неба зникли всі зірки
і з дороги збився я.
Заблукав я у пітьмі,
Вертоліт свій посадив
І на коні пересів.


Я — казковий сивий дід,
 Мене знає цілий світ.
 Я з дарунками мандрую,
 Щастя й долю всім віщую!
 Новий рік — чудове свято,
 Побажань завжди багато

Ми тобі, дідусю,
Будемо співати
Про ялинку нашу,
Про веселе свято.
Пісня «Новорічна»

Дід Мороз.
Нумо в коло разом з нами
 Стали всі швиденько
 потупали ногами
Дружно, веселенько.
Ну а зараз розійшлися,
Плеснули в долоні,
Всі присіли, підвелися.
Щічки вже червоні?
Попрацюємо сьогодні? Ну то як? Ви згодні?
Дід Мороз
Грай, музико, веселіше,
В коло станьмо всі скоріше.
А щоб нам не сумувати,
Час Снігуроньку гукати.

Дід Мороз (гукає Снігуроньку). 
               Снігуронько, відгукнися!
               Веселенько усміхнися!

Снігуронька
  Привіт вам, друзі наші милі!
   Й тебе, Дідусю я вітаю.
   До вас летіла, мов на крилах.
   Гараздів щиро всім бажаю,
    Нехай здійсняться ваші мрії,
    Нехай вам щастя усміхнеться,
    В любові, злагоді, надії
        Всім в році новому живеться!

1-ша ведуча           
                Діти, заспіваємо для Снігуроньки і Діда Мороза .
Учні виконують «Ой же ти, Зима»    
Дід Мороз             
                 А тепер, малята,
                Будемо  у зимові ігри грати.   


Гра з Дідом Морозом «Хто перший»  
Гра із кульками.          

2-га ведуча
 Дід Мороз втомився, нехай він відпочине, а ми заспіваємо пісеньку
Учні виконують пісню «Під Новий рік»»     

Дід Мороз
    Буду зі святом усіх Вас вітати!
    Подарунки усім роздавати!
    Вчителі! Батьки! І Діти!
    Радий я! Як не радіти?
    Якщо в світлій цій оселі
  Всі здорові і веселі.
Снігуронька
     Хай щастить усім нівроку
    В кожний день Нового року!
   Зоставайтеся здорові!
   Далі нам рушати час.
   Через рік обов'язково
  В гості прийдемо до Вас.

Лунає музика. Діти танцюють.
Дід Мороз і Снігуронька роздають подарунки.
 Д.М.
Всі ви , дітки, сьогодні молодці! Втішили Діда Мороза і Снігуроньку, отримали гарні подарунки. Ви і добрі, і красиві, і розумні … . А такі гарні діти можуть бути тільки у найкращих батьків.
 Снігурка  тож, дорогі батьки, ми вітаємо вас із Новим роком та бажаємо Вам і Вашим дітям щастя, здоров'я і всього найкращого.

Пісня з батьками « Знов Новий рік» 

Немає коментарів:

Дописати коментар